fredag, februari 12, 2010

Ladda ner gratismönster

Jag blev så fundersam. KlaramedK hade problem att få ner ett mönster på en tunika som hon ville sy från Burdafashion. Jag registrerade mig förrförra sommaren och sydde en kjol. Men nu när jag var inne på sidan så var den inte alls som jag kom ihåg... Nää, det var ju Burdastyle där vanligt folk lägger upp mönster som jag var inne på tidigare.
Hittade ikväll några fina, bla tumvantar som jag inte vetat hur man ska få till :-) att jag glömde bort denna sidan var ju dumt :P då kanske jag hade haft fina vantar i vinter.
Nåja, vi har fortfarande massa snö här. Men nu hör man faktiskt vårfågelsång :-D Härligt med blå himmel, gnistrande snö och fågelkvitter. Man kan ju undra varför jag inte tog en promenad i det härliga vädret igår. Kanske samma orsak till varför jag syr så lite... *biten av latmasken*

Vår uteplats 3 februari, när det kom 30 cm på en natt (var ca 50cm innan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar