tisdag, maj 18, 2010

Nya "projekt"

Konstigt hur jag klarar av att undvika att sy. Jag har nu tagit på mig att läsa en bok innan den skickas ut till förlag. 394 sidor att läsa och skicka feedback på. och så många timmar har man ju inte när man har barn som väsnas runt en. Men spännande, det är det. och det passar mig ypperligt då mitt största intresse är att hjälpa andra.
Drömmer lite om de fina tygerna som finns på Internetmarknaden. Min hobby är väl egentligen att shoppa. Så varje gång jag skaffar en hobby innebär det att jag vill ha allt. En jäkla tur att jag inte håller på med scrapbooking!

1 juli ska vi flytta till en 4:a istället för 2:an vi trängs i nu. Jag tror jag kommer ha mitt sybord i köket även där. Ena rummet blir barnrum och det andra datorrum, vilket kommer leda till att vardagsrummet får mer friyta. Mamma tycker att det är bra att man då får lite "barnfri" yta. Men njae, det blir leksaker överallt iaf. Kommer inte hålla mina barn från nåt rum, mer än begränsad åtkomst till datorrummet då. Får väl se till att städa upp på kvällen. Nu blir det iaf möjligt att ha någon slags bra leksakförvaring. När man inte har haft plats för det ens innan, mer än en stor låda till allt...
hepp, dags att gå på utvecklingssamtal för sonen på dagis (okej då, förskolan).

1 kommentar:

  1. Vad härligt det måste kännas att plötsligt få plats med alla saker!!!, Hoppas flytt och allt blir bra.

    SvaraRadera